Tercinta saya :)

Monday 4 June 2012

Satu Dalam Beribu :')


4/6/2012 :')

Assalamualaikum ebelibadi :) Korang sihat? Taksihat meh sini Ara nak bagi ubat. Baik punyaaaaaa (Y) K today takda apapun nak distory. IDK why takda mood harini. Hee :D Maybe sebab aku hilang something y paling indah pernah aku dapat :') Kali ni aku rasa kitaorang will never getback. Aku dapat rasa dia boleh hidup takda aku :') Aku tahu tu. Setiap saat, setiap minit aku risaukan dia. Apa dia buat, dia katmana, semua dalam otak aku. Punya aku takut benda'2 bodoh jadi kat dia -.- tapi takpa, aku tahu dia okay. 

Aku tinggal dia? :') Takpa'2 korang takfaham. Biar hati aku rabak asalkan aku mampu tengok dia ukir bahagia. Korang tahu kan aku suka orang y aku sayang bahagia? Heh :D Apapun aku sanggup buat oh. Aku tahu takda sp mampu bahagia bila ada dengan aku sooo, aku usaha sendiri buat dorang bahagia. Dulu, dia aa kekuatan aku, dia aa kelemahan aku. Sehari tak dengar suara dia aku rasa life aku tak complete. Hari'2 aku mintak dia nyanyikan lagu untuk aku. Aku rasa tenang waktu tu. Tapi sayang :') Aku takpandai jaga hati dia. Aku takpernah pandai jaga hati sp'2. Tu kekurangan aku. Biar hilang dia dari sisi aku, dari pandangan aku asalkan aku tahu dia sihat, dia bahagia. Cukup untuk aku :) Kali ni aku dah janji kat diri aku y aku takmahu jejak life sp'2. Dia satu dalam beribu :') Korang takfaham? Takpa, aku tahu Allah faham aku. Hikk :'D 

Now, phone dah senyap. Malam dah sunyi. Mood dah kureng. Mata dah rabak. Hati dah barai. Semua dah berubah. But, it's okay :') Hati wa barai. Tapi takpa, wa bangga dengan diri wa. Atleast dia bahagia atas usaha wa (Y) Chillex Ara :'D Hope bila dia dah buka hati dia untuk someone else, aku dah pandai tabah. Takmahu runtuh segala bahagia dia capai. Biar tu jadi benda paling bermakna untuk aku. Rindu? Tipu aa aku kata aku tak rindu. Haha sudah'2 lah kan? K aku rasa dah masa tutup cerita pasal 'Satu Dalam Beribu' aku. Tuhan, jagakan dia tika ketiadaanku, Bingkaikan mahligai bahagia pada raut kekasihnya, Bimbing dia untuk terus ada dijalanMu, Kesat airmata kala rindu bermain diminda, Cerahkan segala hari dia lalui :') Amin. 

Asssalamualaikum :) Thanks membaca. Melovesyou :'*






No comments:

Post a Comment