Tercinta saya :)

Thursday 31 May 2012

Iloveyou :)




Ahmad Zulfadly Asry 

Assalamulaikum baby boo. Sapa tak jawab berdosaaa sapa jawab sayanggg :D K today taktahu nak sembang pasal apa. I'm here pun sebab mamat atas ni suruh update before balik Putrajaya. So hmmm give 5 minutes ....

K harini sembang pasal mamat ni j ler disebabkan dia y suruh update kan kan :D Fyi, kitaorang dah 'GETBACK' :) And hope sangat after this kitaorang dah tak bercerai berai :P Insya-Allah. Hmm thanks ler kat kawan'2 aku y beron y always doakan kebahagiaan aku. Ceh :P Haha melovesyoumore k? Semalam bergayut dengan mamat ni dari pukul 11 lebih sampai pukul 2 :O WOWWWWW kan kan? :D Haha bila dah dapat merepek sama'2 cegitu ler. 

Korang tahu tak? Aku sayang dia sangat sangat sangat tahu? Bomoh apa dia mandrem aku taktahu ler :P Haha joke. Bie, kau takpayah jd orang lain untuk buat aku bahagia. Cukup dengan cara kau sendiri. Takperlu nak nyanyi'2 lagu sangat kat aku sebab perli nt aku cakap kau nyanyi lagu lebih kat 'Orang' tu :3 Aku okay j sebenarnya. Saja suka update j haritu. Hmm aku takharap lebih pun dari kau. Cukup kau setia, jujur dengan aku k? :) Insya-Allah kalau jodoh aku nak jd y halal untuk kau. Hikk :P K its time for me to go. Bie awak jaga diri k? Jangan gedik'2 sangat aku terajang molot tu jupg. Loveyou Biskut Coco Crunch :*  Korang pun takecare jugak tau tau? Sayang awak semua ni. Assalamualaikum semua :*




No comments:

Post a Comment