Tercinta saya :)

Wednesday 30 May 2012

Kau Terindah :)




30/05/2012

Assalamualaikum and hello guys :) Dah lama tak ber-blogger ni. So faham'2 lah k memang berhabuk :D K today cuaca agak panas and kepala agak berat. Tak berapa sihat :/ Ara dah membebel sampai lari tajuk kan kan? :D Haha act, harini Ara nak story pasal sorang mamat y sangat'2 special lah for me. 

Okay lets start :) His name is Ahmad Zulfadly Asry  :) Dia ni dulu agak kasar then bila Ara dah kenal dia ni betul'2 dia ni sebenarnya hati lembut. Dia takkan sakitkan hati orang y dia sayang. Macam apa y dia selalu cakap and i trust him. Kitaorang kalau dapat bergayut mau sampai 2-3 jam. Then dia always cakap Ara pekak -.- Erghh kejam aite? Haha dia ni kuat menyakat. Kitaorang couple punya couple tapi takpernah meet sampai wedding sis dia haritu, thats's our first meet :) Tuu gambar atas tu time wedding sis dia lahtu. Dia ni kuat jaga hati orng. Dia layan Ara time kenduri tu pun lain sangat. Dia ni 'Sweet' tau :p On that day, dia nyanyi lagu Demi Waktu - Ungu and hmm mata Ara berkaca :') Pasal apa entah Ara terharu tiba'2. Suara dia ohsemm (Y) Dia suka main guitar. Cair ler dengar ni ha. Dia selalu jujur dengan Ara. He is the best i've ever know. Dia comel'2 jee :3 Hikk rasa nak tarik'2 telinga dia. Haha Ara rindu dia :')

On 28/05 Isnin, Ara hilang dia :') Ara sedar Ara bukan untuk dia when everybody's talkin about me. Serba salah sangat waktu tu. Ya, I'm not a good person. And paling buat ara lemah bila ada someone call just cakap ' Ara, kau tak kesian dekat Ajoy? Kau tahu kan dia layak dapat perempuan lain. Bukan kau Ara. Kau tak layak untuk dia Ra. Aku lagi suka tengok life dia happy dengan Mi__. Kau rampas dia dari Mi__ kenapa? Ajoy tu pernah sayang Mi__ then bila ada kau, dorg tak rapat. Kau takrasa kesian ke Ra? Backoff!' K time tu jangan tny macam mana Ara punya menggeletar. Mata rabak habis :/ Okay, If salah Ara, Ara mintak maaf. Ara cari point break dengan dia. Korang ingat senang? Hati wa barai. Tkde sp faham. Aku selalu mahu y terbaik untuk orang y aku sayang. That's why aku tinggal dia. Hmm tp aku macam kisah tak kisah pasal dia dgn Mi__ tp semalam time OTP, Ara tny dia pasal Mi__ then cara dia jawab buat aku rasa macam 'Ahh soo sweet dorg ni' Mengalir kejap airmata aku time tu. Aku taktau knp maybe sebab aku rasa sayang dia kat Mi__ lagi besar dari aku. Paling aku goyah bila aku dengar dia kata ' Awak tahu? Saya paling banyak nyanyikan lagu untu 'Dia' aa. Dia selalu ada time susah senang saya' K if korang jd aku, apa korang rasa? Hati aku retak bhaii. Tapi takpa, mungkin Mi__ tu untuk dia. Watlek watpis Ara (Y) :) Btw keding, this is for you :')

--> You're my world, My universe, My sleeping story, My prince charming, My strength, My everything. You're the reason why i keep on smilin baby. I am crazy about you. I cannot live without you. I cannot stop thinking about you. I did not mean to hurt your feelings. I feel safe when i am with you. I thank Allah for brought you into my life. If anything happens to you, i will go crazy. My heart cries when we are apart. No man has loved me the way you love me. You are the sweetest man i know. You're my everything. Iloveyou tahu? Kau sempurna bagiku, Tak kurang sesuatu. Lovesyoumuch :') 

Aku decide nak lepaskan dia. Cukup dia tahu aku sayang dia :') Apa lg y mampu buat aku bahagia dari tengok orang y aku sayang bahagia kan kan? Tuhan, jika ini jalan takdirnya, aku turutkan. So now, Ara nak try start hidup baru. No boypreng k :) K dah penat menaip ni. Assalamualaikum, bye'2 :)







No comments:

Post a Comment