Tercinta saya :)

Sunday 10 June 2012

Maafkan Akuuuuuu :'(




♥ 9/6

Assalamualaikum ebelibadi? Sihat? Hope sihat lew kan kan :D K macam biasa harini ni story cintan lew :'3

Aku just nak mintak maaf kat  Ahmad Zulfadly Asry sebab takmampu bagi apa y dia mahu. Dia mahu aku berlembut, tp hakikatnya aku kasar. Dia mahu aku jaga utuh hubungan tp tetap goyah. Wehh, kau tahu tiap malam kita Otp aku mintak satu j kat Tuhan. Aku mohon hubungan kau dgn sp pun kau bahagia. Ye aa tengok aa 'Kita' ni macam mana kan sayang? Aku takmampu weh serious. Aku kesian tengok kau selalu kecewa dgn perangai'2 aku y aku takmampu bendung. Aku tahu kau penat kerja, aku boleh buat kau tension malam'2. Aku paksa kau itu ini. Aku keluar dengan lelaki tak gtahu kau. Tapi cukup kau tahu semua tu kawan'2 aku j tak lebih. Kau selalu nak y terbaik tp aku takmampu bg semua y terbaik tu. 

Bila aku kata kau salah pilih jalan, pilih teman, kau kata kau tak salah. Konon nak jaga hati aku. Untuk apa jaga hati aku if benda tu memang kau rasa? Aku paling benci aa tengok orang y aku mahu bahagiakan tp aku sendiri takmampu. Aku pernah cuba tolak kau ketepi tp tak terganjak. Hati aku selalu mahu dekat dengan kau doo -.- Apapun terima kasih :') Kau buat aku ada semangat mula hidup baru. Kau selalu support aku. Hee paling aku takboleh lupa bila kau merepek malam'2 buta. Cerita pasal kisah'2 mengong kau kat aku. Kemain wa mengekek wa cakap luu x'D Haha. Bila otp, kau selalu tertidur then mula aa aku cakap sorg'2 -.- Haiyeee berbuluuuuu jeeeeee. Haih tp takpa atleast kau tertidur dengan suara aku. Heh :'D 

Kau jangan risau, segala perubahan ni semua ada hikmah. Aku tekad malam ni aku betul'2 takmahu kacau life kau. Aku rela tengok kau bahagia dengan mana'2 perempuan. Bahagia kau, bahagia untuk aku jugak oh. Pernah aku kata kau satu kan? :'D Kau tetap satu tahu? Kau satu dalam beribu. You're my only 'Biskut Coco Chrunch' :'D Maafkan aku tahu? Aku takmampu bahagiakan kau, aku takmampu kukuhkan relay kita. Dengan sp pun kau nt, aku nak kau ingat satu j. Aku selalu ada belakang kau, selalu ada bila kau perlu k mushuk? :'P Jaga diri Ajoy. Wa sayang lu :'* Assalamualaikum 





No comments:

Post a Comment