Tercinta saya :)

Friday 15 June 2012

Akhir Kisah Dongengku :'P



15/6 :')

Assalamualaikum semua :) K macam biasa, bila hati susah blog ler tempat aku ceritakan segala gundah :P K ayat poyo sikit todayyyy :D

Harini aku jadi 'HIPOKRIT' sangat. Taktahu kenapa. Maybe sebab terlalu nak tutup masalah :') Harini bukan aa hari y baik untuk aku but its okay lah en. Lumrah lah setiap detik ada dugaan :') First aku dapat berita buruk pasal kawan'2 aku then barang aku hilang -.- Anddddd bad news pasal relay aku. Ehe :'D Harini maybe hari segala masalah aku berkumpul kot :P Nvm lah kan? 

Hmm korang pernah rasa rindu? Rasa hilang sesuatu y always ada dengan korang?  Hilang something y beharga bagi korang? Aku rasa tu sekarang ni :') Tapi alhamdulillah aku mampu belajar kuat. Aku takda masam'2 muka pun harini tahu? Aku push diri aku untuk senyum, gelak. Jangan kata itew gila tau? :/ Merajuk nt! Hikk

Wehh, tahu tak aku rindu Ahmad Zulfadly Asry? :'D Aku rindu merepek meraban dia, rindu dia panggil aku baby :'P , rindu dia cubit pipi aku, rindu dia tumbok'2 aku. Rindu sangat :'( Tapi sekarang semua dah berubah. Aku hilang semua y aku pernah rasa. Seolah'2 aku hilang nafsu bercinta. Maybe terlalu masak dengan dunia cintan'2 ni. K mamat y aku rindu ni nama dia --> Eton Alawiyah Bin Manap Sood :D Dia ni suka merepek malam'2 bila otp. Dia suka menyanyi tauuuu. Suara dia ohsemm :P Dia suka cakap dia rinduuuu aku. Heh :'D Tapi nak buat cemana kan? Jodoh tu bukan kat tangan kita. Jodoh tu rahsia Allah. Sooo, apapun jadi, sp pun jodoh dia, aku redha. Selagi apa y jadi tu bahagia untuk dia pun bahagia untuk aku. Eton, kau takboleh rasa serba salah. Setiap manusia ada buat salah silap kan? So, belajar dari silap tu tahu? Next loves story, pleaseee jangan ulang semua salah silap kau kat aku untuk bakal'2 wifey kau. After this, aku maybe tak selalu dapat tengok kau, bercakap dengan kau, sekeh kepala kau, Aminn tangan kau :'3 Sooo soo sooo keding, behave yourself k? Jangan buat pasal. Takecare, melovesyou.

Assalamualaikum cinta :'P 














No comments:

Post a Comment