Tercinta saya :)

Tuesday 3 July 2012

Loves, may i hate you? :')


2/7/2012 :')

Assalamualaikum everybody in da houseeee (Y) Missyou k? Erghh dah berhabuk blog ni. Hmm Bulan ni mood agak kureng -.- Hee k now nak story pasal ' HATI ' :')

This month, macam'2 jadi kat aku. A lot of bad things lah. Mula'2, aku hilang kawan'2 y always faham aku. Aku difitnah sana sini. Dah serupa aku ni takda perasaan -..- K i lose my sisters. Then i lose my loves again, again, and again. Tu lah kan, bila dah takda jodoh memang takkan kemana. Fyi, aku selalu tunggu dia balik kat aku but ya, sapa aku orang nak pandang aite? Lama jugak aa aku tunggu. Just aku ni ego taksuka tunjuk. If dia betul'2 sayang, dia sendiri tahu apa aku rasa. Kan Z? Hmm i'm waitin till yesterday after ternampak photo someone with someone. Anyonyo manis gila habak hang >.< Bahagia aku takterhingga even kadang aku sedar hati aku menangis. Takpa hati, relakan semua k? Aku tahu kau kuat hati :') Sebelum ni macam'2 kau mampu redah kan sayang? So why not now? Go baby go. Byebye Cinta :') Tapi err entah aku dah tak kuat macam Ara y dulu oh. Kenapaaaa :'( Erghhhh rimas! Dulu aku takpernah aa nak memangis ke apa. Tapi sekarang senang sangat dah. Depan memb'2 pulak tu -.- Erghh malu!

Aku harap sangat afterthis takda apa'2 kecewa dah datang hadap aku. Tolong eh? Aku tak kuat dah macam dulu. Tolong aa :'( Ego aku dah kurang. Takmampu aku nak ego memanjang. Aku takboleh tipu diri aku sampai mati. Aku sebak kadang tu sebab bila mata aku rabak, takda sp sebelah aku. Aku rasa macam nak memekik telolong. Haha :'D Adat hidup lah tu Ara :') Sabar Ara. Aku tahu kau mampu redah semua ni. Insya-Allah. Korang, support aku boleh? :') No matter what happens, my life'll always go on. Tak kira ah sakit mana pun hati aku, rabak manapun mata aku. Aku tahu Allah selalu ada sebelah aku :') Aku mahu semua y aku sayang bahagia. Tak kira ah kau siapa pun. Kalau aku dah pernah sayang, awak selamanya dalam hati saya tahu. Doakan saya okay? Hee loveyou :* 

Assalamualaikum :') 





No comments:

Post a Comment