Tercinta saya :)

Sunday 19 June 2011

RPKians SPORTSDAY :]




ini j y ada untok diUpload . haha



Sukan tahun nih agak BEST lah kan sbb ada DISCO bagai . nak tgk vid ? tgk kat wall fb j lah okeng ? ahaa time sukan tu mmg ramai lah manusia kan . mamat mamat HANDSOME pun berlambak . aw aw <3 HAHA gatal sikit . and katsitu ada exEX y agak membuat mood aku spoil . then teros aku blahhh p tengah padang menghitamkan kulit --' lepas semua dah selesai , aku teros direct balek rumah . aku naek asrama , amek moto , hanta ATHIRAH HASBIE pulang and terserempak dengan MR F aku .




aw aw <3 HAHA dia belanja aku makan and bawak aku p jalanjalan jup . SUMPAH lah terkejut boleh meet dia . dah 2 tahun tak nampak muka . maken comel dikau sayangg . smlm mood aku ken spoil sikit but bila ad dia , aku lupa suma y aku rasa before tu . OHMYALLAH , kau mmg hebad lah . hihi kau suka sekeh aku kan ? saked ouh . tp takpa , kau gosokgosok balek kepala aku . legaaaa :-* ilovecyuuuuuu . esok kau nak balek KL dah kan ? hm i'm gonna MISHHCYUUUSHOOMUCHHH . nanti kalau balek , collingcolling lh . nak pelok kau eraterat . aw aw :-* okay penat dah type bnd alah nih . kbaii muahh !







No comments:

Post a Comment